2011. július 28., csütörtök

Vadító piros színű rövid fazonú kardigán - Új! - Jelenlegi ára: 1 100 Ft

Megvételre kínálok egy vadonatúj, nagyon csinos piros színű rövid kardigánt.
Kifogástalan, új állapotban kínálom eladásra, mert megvettem, de egyszer sem viseltem, most pedig már nagy rám.
A címke már nincs rajta, levettem.
A méretjelzést nem találtam meg benne, de lemértem.
Az anyaga rugalmas, így bőven nyúlik még mindenhol!
A képek jól visszaadják a fazonját, ezt nem is részletezem.
De ha bármi kérdésed lenne, írj, igyekszem válaszolni!
Postai feladás: ajánlott levélként.
Súlya: kb. 250 gramm, így  195, - Ft + 225, - Ft (ajánlott)
Csak saját ruhákat kínálok eladásra, garantált minőség és megbízhatóság!
Nézd meg a többi termékemet, postaköltséget spórolhatsz!



Jelenlegi ára: 1 100 Ft

Az aukció vége: 2011-08-06 07:14
. Vadító piros színű rövid fazonú kardigán - Új! - Jelenlegi ára: 1 100 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése